בחירת מעצב/ת פנים – לפנות לכתובת הנכונה

כאשר מעצבים בית או דירה, נדרש ממעצב/ת הפנים לקחת בחשבון את צרכי הדייר שיגור בה, את טעמו העיצובי ורצונותיו. פעמים רבות המעצב/ת מבצע/ת באופן טבעי התאמה בין התכנון וסגנון עיצוב הבית לבין המקום הגיאוגרפי בו הוא ממוקם. לדוגמה: בית פרטי הממוקם בשטח מיוער השופע צמחיה, אך טבעי שייבחר עבורו עיצוב המשלב חומרים טבעיים וחמים ובכך תיווצר הרמוניה גם בין הבית לחוץ. אולם אין כללים נוקשים לכך.

מעצבי פנים רבים לוקחים בחשבון את כל הפרמטרים שצוינו ועוד רבים נוספים וזאת לשם קבלת מוצר מוגמר נכון, איכותי ומדויק לבעליו. מטבע הדברים, מעצבים רבים אף מתמחים בסגנונות עיצוב מסוימים ולפיכך מצליחים להביא את הפרויקט לרמת עיצוב גבוהה.

כיצד לבחור מעצב/ת פנים

ארצנו התברכה במעצבי פנים רבים העובדים בכל אזוריה – מן הצפון ועד לדרום. לחלקם משרד מוכר ובעל נוכחות תקשורתית ולחלקם משרד צנוע ופחות מוכר המבצע עבודות מוערכות גם כן. כאשר נדרש לבחור מעצב/ת פנים, מומלץ לערוך חקירה איכותית לשם קבלת מידע אודות ההתנהלות הבינאישית שלו/שלה, הרמה המקצועית, היצירתיות, הניסיון והעלות הנדרשת כמובן. במקביל, בעת ברור הכיוון העיצובי הרצוי, כדאי לבחור במעצב/ת אשר מתמחה בסגנון זה ואשר בקיא בכל מאפייניו. מומלץ מאוד לחקור ואף לבקר בפרויקטים שבוצעו ותוכננו על ידי המעצב/ת, להתרשם מהם באופן ויזואלי וכן לשמוע את חוות דעתם של הדיירים, הלקוחות שנעזרו בשירותיו.

בחירת חומרים

חלק מתהליך הליווי של המעצב/ת הינו בחירת חומרים עבור הבית – החל מרצפה, חיפויים וכלים סניטריים וכלה בריהוט, טקסטיל וגופי תאורה. קיימות חנויות רבות באזורים שונים בארץ אך אין ספק שכל הדברים שנדרש לרכוש בתחום עיצוב פנים תל אביב רבתי היא המקום המאכלס את המגוון הגדול ביותר ושם כדאי מאוד לבקר.

זקוקים לשירותי עיצוב פנים מקצועיים? איכות השירות חשובה לכם, כמו גם הביצוע ומידת התאמתו לצרכיכם? אם כן, בוכהלטר, עיצוב פנים ואדריכלות, הוא הכתובת הנכונה עבורכם. לסקירת שירותי הסטודיו, לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-7715026

Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest