עיצוב עכשווי ישראלי מלא סטייל מעוצבת ופרקטית כאחד, זו הייתה בקשת הלקוחות בפרויקט הזה

 משפחה בת 5 נפשות 150 מ“ר 6 חדרים ₪500,000 קריית אונו

 

בעלי הדירה פנו אלנו עם בקשה לעצב את דירתם בסגנון עיצובי נעים וזורם, שיהיה נח וביתי ויחד עם זאת ירגיש יוקרתי וייעשה עם מיטב החומרים החדשניים הקיימים. לאחר ניתוח הצרכים של בני הבית, החלטנו לעצב את הדירה בקו, ישראלי עכשווי.

 

העיצוב משלב נגרות עילית, הכוללת מטבח וחיפויי קירות, עם ריהוט מודרני צרפתי. הדירה מרוצפת כולה באריחים בגודל 150/75, בגוון אפרפר-בז’. את החדרים הרטובים הוחלט לחפות באריחי ענק 300/100 מדוקקים, במראה שיש, עם מראה ואוירה של חדר אמבטיה במלון יוקרה איטלקי. החומריות שומרת על הקו העיצובי. פלטת הצבעים התבססה על גוונים האפורים וגווני עץ חמים.

 

במטבח, הוחלט על שילוב של חומרים עכשוויים, צבע בגוון לבן בגימור משי, משטחי פורצלן ופורניר עץ, במינונים שיוצרים הרמוניה ויזואלית. מכיוון שהחלל הציבורי צר וארוך, בחרנו לחלק אותו בין המטבח, הכולל פינת ישיבה מעוצבת, בדיוק כמו האי, והסלון שהוגדר ע”י קיר הכוח, המכיל את הקמין, מערכות השמע והטלוויזיה.

 

בעלי הבית אוהבים ספרים ואקססוריז, הוחלט להשאיר גם מדפים פתוחים. אלמנט חשוב נוסף היה שימוש בגופי תאורה “מבית עיצוב אחד”, ששמר על הרמוניה בחלל ומשלב מספר פונקציות.